AEROMALL Торгівельно
Розважальний
Центр

COLIN'S представляє чоловічу колекцію осінь/зима 2014-15

COLIN'S починає новий сезон з трансформацій: тепер у бренда кілька героїв - молодий невимушений хлопець, елегантний мужчина та романтичний бунтар.

Фірмовий денім COLIN'S підійде кожному з них: в чоловічих моделях домінує звужений силует. Актуальні джинси створені зі стретчевого полотна - варто звернути особливу увагу на моделі Slim Fit та Regular Fit. Класичний синій та кольорові вставки перегукуються з модною палітрою сезону.

Основні тренди чоловічої моди втілилися в тематичних капсулах Campus, City Smart, Go Ivy, Simplicity та Urban.

 

Капсула Campus дарує комфорт та абсолютну свободу. «Подалі від міста!» - девіз одягу, натхненного природою. Смарагдово-зелений, трав'яний, хакі, коричневий і глибока гама відтінків синього надихають вирушити в подорож на край землі або усамітнитися десь за містом. В моделях з цієї міні-колекції читаються етнічні ноти: деякі моделі прикрашають принти з індійськими мотивами.

 

City Smart - одяг для елегантних та витончених джентльменів. Головне джерело натхнення - бадьорий ритм життя мегаполісу, який диктує власні правила життя. Сорочки та брюки відрізняє посадка slim fit та лаконічний дизайн, а також стримана палітра в основі з чорним, білим, синім та сірим кольорами.

 

Комфорт і енергія - складові стильної формули капсули Go Ivy. Команда COLIN'S переосмислює вінтажний стиль, використовуючи в моделях одягу асиметричні комірці та картаті тканини. Вібруючі відтінки синього та червоного кольорів додають одягу оптимізму.

 

Квінтесенція сучасного повсякденного чоловічого стилю прочитується в колекції Simplicity. Мінімалізм та підкреслена простота - її головні переваги. Зручні брюки-чінос, фланелеві сорочки з двосторонньої тканини і куртки-бомбери - хіти колекції. Лаконічний дизайн підкреслює «чиста» гама - білий, синій, сірий та блакитний кольори.

Urban - капсула для юних та зухвалих молодиків. Вони не уявляють життя без рок-музики, мотоциклів і татуювань. Їх одяг - віддзеркалення стилю життя та інтересів. У COLIN'S все це втілилося в гранжевих сорочках та футболках із зображенням графіки на музичну і тату-тематику.

 

###

Бренд COLIN'S був заснований в 1983 році групою компаній Ero?lu (Туреччина). Відкриття першого магазину в Стамбулі в 1986 році стало важливою віхою в його історії: саме відтоді почався стрімкий розвиток марки на міжнародній арені. Зараз по всьому світу, в 38 державах, працюють більше 600 магазинів COLIN'S. Сьогодні колекції бренду привертають увагу стильних молодих людей з усіх куточків світу. Джинсовий одяг - головний модний акцент марки. Кожен сезон команда COLIN'S розробляє нові моделі, прагне до бездоганного крою, винаходить інноваційні технології створення та обробки деніму. Крім того, бренд випускає регулярні колекції жіночого і чоловічого одягу, взуття та аксесуарів. У 2014 році COLIN'S отримав нагороду RETAIL AWARDS 2013 - українські покупці визнали бренд кращим у номінації «Мережа магазинів одягу. Мас-маркет».

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image